Мања слова Већа слова РСС

Мој кутак

Неwслеттер Пријава за newsletter

МКУ

мку

Министарство културе

МКУ

Министарство културе

 

>

Успјешна реализација конкурса подршке културним дјелатницима током пандемије: Слоган „Живимо културу“ постао заштитни знак подршке умјетности у доба короне

Успјешна реализација конкурса подршке културним дјелатницима током пандемије: Слоган „Живимо културу“ постао заштитни знак подршке умјетности у доба короне
Датум објаве: 13.11.2020 14:39 | Аутор: Министарство културе

Испис Штампај страницу


Министарство културе, под логом „Живимо културу“, успјешно реализује ванредни програм суфинансирања активности из области културно-умјетничког стваралаштва, које су у функцији заштите социо-економских интереса најугроженијих културних дјелатника током пандемије корона вируса.

Подсјећамо, Министарство културе Црне Горе међу првима у региону донијело је сет мјера подршке културним ствараоцима и већ на почетку првог таласа пандемије ургентно реаговало у циљу обезбјеђивања услова за рад бројним незапосленим умјетницима и стручњацима у култури, али и како би им омогућили да пројекте реализујуу специфичним условима који кореспондирају са заштитним мјерама прописаним од стране НКТ. У том контексту, Министарство културе јевећ у априлу опредијелило ванредних 500.000 еура подршке за конкурс на којем јеподржано 59 пројеката из области ликовне и примијењене умјетности и дизајна, 27 пројеката из музичке дјелатности, 19 пројеката из области позоришта, 15 из сфере књижевности и 20 из области кинематографије, чију реализацију од тада на адекватан начин прати и цјелокупна домаћа медијска заједница.

Имајући у виду досадашње активности под окриљем кампање „Живимо културу“, евидентно је да је овајслоган препознати као бренд па је, у том контексту, као својеврсни заштитни знак подршке умјетницима у времену короне присутанна свим медијским платформама у Црној Гори. Све заступљенијилого „Живимо културу“ како на друштвеним мрежама, тако и у електронским и штампаним медијима најбољи је показатељ квалитета и квантитета ове кампање, будући да је више стотина културних посленика подржано кроз поменути ванредни конкурс. Тако, поред заступљености на Јавном сервису током првог таласа корона вируса, када је свакодневно емитован вишечасовни серијал културног програма, данас свједочимо све већем броју умјетничких садржаја и програма из области културе који су заживјели под логом„Живимо културу“. Све овонедвосмислено указујена очекиван успјех мисије наше кампањеподршке култури током пандемије, која је сасвим оправдано наишла и на одличан одјек у јавности.

Министарство културе